123 Instängd (234/365)


Hela koflocken instängd - tack och lov.

2 kommentarer:

  1. Blev lite orolig då jag såg att du skrivit så långt, att du skulle hoppa av!
    Som sagt jag har haft strul att komma in på din sida så det var smart att flytta den. Men ibland kan man verkligen undra vad det är som händer då saker och ting får för sig märkliga saker!

    Jag har uppdaterat länken till denna sidan!

    Som sagt tur att kossorna är instängda. Hur skulle det annars se ut om det gick en massa kossor lösa lite över allt. Fast i New Forest på hedarna går tydligen djuren lösa!

    SvaraRadera
  2. Instängda fast ändå ute. Smart tolkning!

    Skumt hur det kunde bli virusvarning bara av att besöka din sida, det förra var väl också en blogspot-blogg...
    Jag har ändrat länken på min hemsida nu till den här adressen!

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och skriver en kommentar!