23 Blå (88)


Hur blå kan en blåsippa bli?

11 kommentarer:

  1. Vilka fina blåsippor! Vilken mörk, härlig blå färg!

    SvaraRadera
  2. Ja, de här var då väldigt blå :) Men fina är dom!

    SvaraRadera
  3. Men gud vad härliga! Jag blev glad i hela kroppen när jag såg dem

    SvaraRadera
  4. Så vackra! Och du har lyckats med en underbar färgåtergivning!

    SvaraRadera
  5. Riktigt vackert blå kan den bli. :)

    SvaraRadera
  6. ...väldigt blå skulle jag säga. Kolla bara på din fina bild^^

    SvaraRadera
  7. underbart blåååååå ser jag här - så vackert!

    SvaraRadera
  8. Jäklars så härligt knallig blå färg. Gillar!!!!

    SvaraRadera
  9. åh, min absoluta älsklingsfärg! Men jag har aldrig sett en blåsippa med så intensiv färg! Snyggt!

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och skriver en kommentar!