282 Spänning (319)


Det är allt lite spänning med i bilden när man har fått ett paket på posten.

6 kommentarer:

  1. Så sant!
    Och det kuvertet som kom till mig för länge sedan från dig har försvunnit, med adress och allt. Går det att få den igen för "retur"???

    SvaraRadera
  2. Väldigt spännande är det med paket fastän man kanske vet vad det är. Som idag när jag hämtade ett paket med tre recensionsböcker från ett bokförlag....handlar förståss om mitt stora intresse handarbete :-))

    Jag har ingen aning om hur stora/små studenlägenheterna är. Har aldrig varit in där eftersom jag inte känner någon som bor där. Var på Huddinge sjukhus och passade på att klicka fast några-bra-att-ha-bilder :-))

    SvaraRadera
  3. förresten ska du väl vara med nästa år?
    Jag har anmält mitt intresse redan

    http://trehundrasextiofemfoton.wordpress.com/

    SvaraRadera
  4. åh, vilken häftig bild! Man får grunna lite grann på den....

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och skriver en kommentar!