117 Idol (366)


Avslutar med ett litet fyrverkeri för min lilla idol.

Avslutningsbilden som jag skapat av ett misslyckat foto sammanfattar både det som jag tycker om att fota (trädgård, djur, ljus) och det som utmaningen står för (att utvecklas vad gäller mottiv, komposition, kreativitet).

När jag tittar tillbaka på mina bilder under 2012 så tycker jag nog att jag stagnerat eller till och med gått tillbaka när det gäller kvalitet om jag jämför med 2009 och 2010. Men vad gör väl det så länge det är roligt att fota och exprimentera med bilder.

Vi ses i nästa års utmaning! Jag kommer publicera mina foton i en ny blogg som finns här: charlottas365foton

12 kommentarer:

  1. toppenhäftig avslutningsbild! Gillar, gillar, lite magisk, så där! Grattis till målgången, ska bli kul att ladda för nästa år! Ska sätta mig och skriva tema-lista och suga på vartenda ord! Goda helger till dig!

    SvaraRadera
  2. :) Grattis till avklarad ut maning! Min är också avklarad, men bloggen spottar ut ett tema om dagen året ut ;) Är det 365 + 1 för dagarna, så är det! ;) Länken till din blogg för nya utmaningen ligger på min nya! Vises i nästa års utmaning! Spännande! Önskar dig en riktigt God Jul!

    SvaraRadera
  3. Härligt att du har klarat av utmaningen. Grattis. Min kommer också att avslutas, men det blir med en bild om dagen för att den ska räcka hela året.
    Hoppas du får en riktig God Jul så ses vi i nästa års utmaning.

    SvaraRadera
  4. Grattis till väl genomförd utmaning! Själv haltar jag lite... får se om jag går i mål eller om jag helt enkelt struntar i det för nya tag nästa år :)
    Ser fram emot många härliga bilder 2013!

    SvaraRadera
  5. Grattis till mååååålgången!
    Så du kör ett år till! Jag har tappat stinget nu, får leta reda på nåt annan utmaning istället. :-)
    Önskar dig o familjen en riktigt god jul!!!!

    SvaraRadera
  6. Supergrattis! Vad härligt att du är i mål!
    Och då ses vi nästa år igen.

    Får hoppas att jag hittar några temaord i början av året häruppe på gården,men något ska jag väl kunna sno ihop ;-))

    Ha det väldans gott!

    SvaraRadera
  7. Äsch. Allt försvann som jag hade skrivit. Nå, kul att du ska vara med ett år till. Vi tar resten en annan gång.

    SvaraRadera
  8. Tredje gången gillt! Nu har det jag skrivit försvunnit två gånger på grund av dumma inloggningar...
    Nå, kul att du ska vara med ett år till!
    /PixelCat

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska inte behövas varken inloggning eller ordverifiering för att kommentera hos mig. Kanske var det Blogger som haft tillfälligt strul?

      Tack för att du tog dig tid trots krångel. Vi syns nästa år.
      //Charlotta

      Radera
  9. It's beautiful in your garden. We have similar treasures and your garden reminds me of mine. Full of flowers and peaceful places. I'm charmed.
    I will be a frequent visitor.

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och skriver en kommentar!