7 Använd (67/365)



En använd och tappad fjäder.

4 kommentarer:

  1. Svart som sot. Undrar just vem som är ägarn?
    Kanske fågeln du visade på bidraget innan!?

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara, finurliga bilder du har till de olika ämnena. Så enkelt och ändå så vackert.
    Tack för alla kommentarer hos mig, jag är lite är lite dålig på att besöka alla andra 365-are..

    SvaraRadera
  3. Först vill jag tacka för den underbara kommentaren inne hos mig, sånt värmer ett modershjärta och mormorshjärta med för den delen...

    Passade du på att plocka upp fjädern för återanvändning? Påsken närmar ju sig ;)

    SvaraRadera
  4. Sätt den i vår-hatten!? :-)

    Fjädrar är förresten väldigt trevliga tingestar att fotografera - de far och flyger inte riktigt lika mycket som fåglarna! Iallafall inte så länge det inte stormar... :-D

    Svar på fråga: Nä, det är inte samma tjej på det båda fotona i mitt senaste 365-inlägg. Tror jag inte iallafall!? Hon med de randiga byxorna såg jag bara bakifrån, så framifrån skulle jag inte känna igen henne - och vad hon inne på pizzerian hade för byxor, kunde jag inte se när jag tog fotot... Så vem vet!? :-)

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och skriver en kommentar!