96 Grönsaker (72/365)



Några saker som är gröna: en bok och en väska.

8 kommentarer:

  1. Ha, ha, ha. Måste bli årets bästa tolkning på GRÖNsaker!!! Toppen.

    SvaraRadera
  2. Ja, det var verkligen fyndigt :)

    Tack för ditt besök hos mig - du undrade var jag stod och fotade - bilden är tagen i Spanien och vägen gick precis där. Plötsligt fick vi bara syn på husen och stannade mitt i vägen för att fota, med risk för livet :) Skulle inte våga göra det igen ....

    SvaraRadera
  3. Hihi, kul med annorlunda tolkningar!

    SvaraRadera
  4. Fyndig tolkning och ett välkomponerat foto. :)

    SvaraRadera
  5. Den boken känner jag inte till, läste först grönsaker och väntade mig se morötter eller likande. Väskan uppmärksamade jag inte förrän jag läste texten - på gått och ont. Det är positivt när man inte ser allt i en bild med en gång.

    Min arga katt är grannens har själv aldrig velat ha katt, så det var intressant det du skrev att den nog inte var arg.

    Trevlig fortsättning på helgen, MB

    SvaraRadera
  6. Så fin tolkning och snyggt arrangerad bild på det temat!!

    annette

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar tolkning... Gröna saker eller grönsaker :-)

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och skriver en kommentar!