31 Cylinder (23)

31 cylinder

Det går att svarva fram många tematolkningar ur detta redskap. Det jag vill visa nu är den cylinder som blir kvar om man väljer att ha skivaren monterad.


Ojoj, ni tror ju att jag säljer äppelsvarvar eller får provision på omsättningen, men det är faktiskt inte någon medveten reklamkampanj från min sida. Hoppas inget fabriksmärke har framgått på bild. ;)

Det var bara det gråa trista vädret som fick mig att leta upp något spännande motiv inomhus. Och tänk vad många teman det går att tolka med denna enda apparat!!! <:-D   Och så kul det var att fota "stilleben" eller vad ska man kalla det? Det är inget jag egentligen provat på förut.

8 kommentarer:

  1. Hur många teman kan du "mjölka ur" denna svarv? Fniss
    Som jag sagt tidigare: bilderna är så sköna i ljuset, färgerna och detaljrikedomen!

    SvaraRadera
  2. Haha ja det är itne dåligt att hitta så många teman på en och samma grej. Ser väldigt gott ut det där, en häftig uppfinning. Håller med Bonnfrua det är skönt ljus i dina bilder, och det gröna är bara helt underbart läckert.

    SvaraRadera
  3. JA du, lillasyster, du kan konsten att engagera folket, i alla fall mig, helt underbara bilder på alla dessa teman, Kan du inte komma på flera,, det var ju jättekul,, MÅ SÅ GOTT, väntar på nästa bild, med eller utan äppelsvarven,, VI har fått vinter här, 10-12 cm snö kom i natt

    SvaraRadera
  4. Det har ju blivit lite av en grej det här med svarven i olika teman :-) Nu undrar man ju, som någon skrivit, hur långt du kan gå ;-)
    Fina bilder har det ju blivit!

    SvaraRadera
  5. Jag älskar när samma motiv i olika varianter återkommer i tema efter tema.
    För mig får du gärna fortsätta med dina vackra gröna äpplen och din svarv ett tag till.

    SvaraRadera
  6. Härligt med en så månsidig maskin !

    SvaraRadera
  7. Ahaaaa den lämnar kvar skruttet! Jag trodde den liksom skivade rakt över..den blir ju bara bättre och bättre =)

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och skriver en kommentar!