77 Förbjuden frukt (15)

77 förbjuden frukt

Äpplet brukar ju vara symbolen för förbjuden frukt. Vad jag förstår så fanns det nog inga äppelträd i Edens lustgård, men om det nu ändå var ett äpple så förstår man ju frestelsen de utsattes för.

Och ännu godare blir äpplena om man skalar och skivar dem innan man äter. Det är därför min förbjudna frukt också får etiketten äppelsvarv.

- - -
Om det inte går att kommentera beror det troligen på att Du använder Internet Explorer som webbläsare. Med Google Chrome eller Firefox tycks det gå bra. Ledsen att Blogger inte har bättre funktionalitet i alla webbläsare.  //C

4 kommentarer:

  1. Jag håller med äpplemn är godast skalade och skivade.

    SvaraRadera
  2. Det ser saftigt ut! Nåt som är ÄNNU godare och ännu mer förbjudet =P är att hälla lite kanel och socker på äppelbitarna innan man äter dem, mums!

    SvaraRadera
  3. Ser underbart gott ut...
    ska genast ta mig ett äpple.

    Tjingelingen.

    SvaraRadera
  4. Så häftigt det ser ut!

    Jag har provat med olika webläsare på de sidor där det inte gått att kommentera i blogspotbloggar men det har inte haft någon inverkan. De här problemen verkar ha kommit senaste tiden, jag har aldrig varit med om maken tidigare med blogspot..

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och skriver en kommentar!