28 - Båge (16/365)


En perfekt rundad båge, uppe bland trädkronorna.

5 kommentarer:

  1. Syns inte :-(. Men säkert fin som vanligt..

    SvaraRadera
  2. Läckert! Och solen fick se också, grattis!

    Bilden du undrade över på min 365blogg (http://kivakuva.wordpress.com/) är en montageställning för tex lödarbeten, denna gång var utmaningen att fotgrafera två synålar som möts. Dock är den bilden just bilden på setupen. Jag förstår att den ställde till det, sårry ;)

    SvaraRadera
  3. Vacker kontrast mot den härliga blåa himlen :D

    SvaraRadera
  4. Jo lite har jag fixat till den i photoshop men inte mycket, lyckades nog ta bilden i rätt ögonblick. Kul att du kikade in till mig :)

    SvaraRadera
  5. Det var en vacker båge i gnistrande vid skrud. En granne sa att det var på 70- talet senast som vi hade så här mycket snö och kallt. I dag har det blivit en del nya vita snöfoton för mig. Margareta

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och skriver en kommentar!