84 - Glad (29/365)


Hur glad kan en mal bli?

10 kommentarer:

  1. :) ser faktiskt ut som han ler. Vi hade en gammal mal som vi fick av min svärfar. Nu är malen hos min systerdotter och den malen måste vara hur gammal som helst. Undrar hur länge en sån där kan leva? jättefin bild

    SvaraRadera
  2. Kul, att du fått till ett lenende på an annars ganska minlös fisk :O)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad jag saknar vårt akvarium när jag ser din fisk. Vi hade två sådana malar, de var så tama att man fick klappa dem och vid matningen simmade de "ryggsim".
    Klart malen är glad när den har det så fint :)

    SvaraRadera
  4. Vad gör man inte för fotografen om man är en mal!?Fint fångat!

    SvaraRadera
  5. Ha-Ha!

    Vilken cooling - och som han ler in i kameran! Underbart fångat!!!

    Jag försöker fånga fåglar med blicken idag - svårt!!! Och somliga ler inte för fem öre mot mej...

    Ha en fin helg! :-)

    SvaraRadera
  6. Haha ja nej han såg inte allt för munter ut! Men fint mönster hade han i alla fall! Vad kul att du hittade in på min blogg, det var så roligt med ett nytt ansikte där! Dessutom skrev du så roligt om din katts sovstil, så nu ska jag rula ner i din blogg-lista och se om jag kan hitta en bild på sötsaken! ha en riktigt skön helg i solen /Sandy

    SvaraRadera
  7. Ha ha, klart malen kan se glad ut. Fint kort med helt rätt känsla, trots att det "bara" äe en firre.

    SvaraRadera
  8. Jag tycker han ser ganska glad ut i alla fall :)
    mvh Maria

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och skriver en kommentar!